Pogoji in določila za glasilo

michaelserge.com - spletna trgovina za moške

SEZNAM VSEBINE
Oddelek 1 Opredelitve
Oddelek 2 Novice
Oddelek 3 Pritožbe
Oddelek 4 Osebni podatki
Oddelek 5 Končne določbe

Oddelek 1 DEFINICIJE

Potrošniška – potrošnik v smislu Direktive 2011/83/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2011 o pravicah potrošnikov, ki spreminja Direktivo Sveta 93/13/EGS in Direktivo 1999/44/ES Evropskega parlamenta in Svet in razveljavitev Direktive Sveta 85/577/EGS in Direktive 97/7/ES Evropskega parlamenta in Sveta.
Novice – brezplačna storitev, opravljena v elektronski obliki, ki omogoča naročniku prejemanje predhodno naročenih novic v zvezi s Trgovino, ki jih pošilja ponudnik storitev po elektronski poti. Vsebuje informacije o ponudbah, popustih in novih izdelkih v Trgovini.
Trgovina – spletna trgovina pod imenom michaelserge.com – spletna trgovina za moške, ki jo vzdržuje ponudnik storitev na naslednjem naslovu: https://michaelserge.com
Ponudnik storitev - ALBIN KAMIL POPŁAWSKI, podjetnik, ki opravlja dejavnost pod poslovnim imenom BM ALBIN POPŁAWSKI, vpisan v Centralni register in podatke o poslovni dejavnosti, ki jih vodi minister, pristojen za gospodarstvo in vodenje Centralnega registra in podatkov o dejavnosti, DDV Evropske unije. Identifikacijska številka PL9261565906, REGON št. 080219259, ul. Sucha 172, 66-004 Zielona Góra, Poljska.
Pomoč – kateri koli subjekt, ki uporablja storitev Newsletter.

2. razdelek NOVICE

  1. Stranka storitev Newsletter uporablja prostovoljno.
  2. Za uporabo storitve Newsletter sta potrebna naprava z najnovejšo različico spletnega brskalnika, ki podpira JavaScript in datoteke piškotkov ter z dostopom do interneta ter aktiven e-poštni račun.
  3. E-poštna sporočila v okviru te storitve bodo poslana na e-poštni naslov naročnika, ki ga je navedel ob prijavi na Newsletter.
  4. Za sklenitev pogodbe in naročanje na Newsletter kupec v prvem koraku vnese svoj elektronski naslov na za to določeno mesto v Trgovini za namen prejemanja sporočil Newsletterja. Z naročnino na Newsletter je pogodba o storitvi sklenjena in Ponudnik storitve začne izvajati storitev za naročnika v skladu s pododdelkom 5.
  5. Za pravilno izvajanje storitve Newsletter je naročnik dolžan navesti svoj pravilen elektronski naslov.
  6. Informacija o preklicu naročnine na Newsletter in povezava za odjavo bo prikazana v elektronski pošti.
  7. Stranka lahko kadar koli brez navedbe razloga in brez kakršnih koli stroškov zaprosi za preklic svoje naročnine na Newsletter z uporabo možnosti iz nap. 6 ali s pošiljanjem elektronske pošte na elektronski naslov ponudnika storitev: shop@michaelserge.com.
  8. S klikom na povezavo za odjavo ali pošiljanjem e-pošte z zahtevo za preklic naročnine se pogodba o opravljanju te storitve takoj odpove.

3. razdelek PRITOŽBE

  1. Pritožbe v zvezi z glasilom naslovite na elektronski naslov: shop@michaelserge.com.
  2. Ponudnik storitev bo na reklamacijo odgovoril v 14 dneh od njenega prejema.

    IZVENSODNI PRITOŽBE IN PRAVILNI MEHANIZEM
  3. V primeru, da pritožbeni postopek ne prinese pričakovanih rezultatov, lahko potrošnik uporabi, npr.:
    1. pomoč pristojnih Evropski potrošniški center mreže EGS-Net. Centri zagotavljajo potrošnikom informacije o njihovih pravicah in pomagajo pri reševanju posameznih težav s čezmejnimi transakcijami. Pomoč potrošniških centrov je privzeto brezplačna.
      Seznam potrošniških centrov, pristojnih za vsako državo, je na voljo na: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/;
    2. Spletno reševanje sporov (ODR) razvila Evropska komisija, na voljo na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN.
  4. Poleg tega so v Republiki Poljski na voljo naslednje možnosti podpore:
    1. mediacije, ki jih izvaja krajevno pristojni regionalni trgovski inšpektor, na katerega je treba nasloviti vlogo za mediacijo. Postopek je privzeto brezplačen. Seznam inšpektoratov je na voljo na: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomoč krajevno pristojnega stalnega potrošniškega arbitražnega sodišča, ki deluje z območnim trgovskim inšpektorjem, kjer je treba vložiti vlogo za revizijo pred arbitražnim sodiščem. Postopek je privzeto brezplačen. Seznam sodišč je na voljo na naslednjem naslovu: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. brezplačna pomoč občinskega ali deželnega zagovornika potrošnikov.

4. razdelek OSEBNI PODATKI

  1. Upravljavec osebnih podatkov, ki jih naročnik posreduje v zvezi s prijavo na novice, je ponudnik storitev. Podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov s strani Ponudnika storitve – vključno z drugimi nameni in razlogi za obdelavo podatkov, pa tudi o prejemnikih podatkov – so na voljo v Politiki zasebnosti, ki je na voljo v Trgovini – zaradi načela preglednosti, ki ga vsebuje Splošna uredba o varstvu podatkov Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu podatkov – “GDPR".
  2. Podatki stranke se obdelujejo za pošiljanje glasila. Osnova za obdelavo osebnih podatkov v tem primeru je pogodba o storitvi ali dejavnosti, ki se izvajajo na zahtevo naročnika za sklenitev takšne pogodbe (točka (b) člena 6(1) GDPR) ter zakoniti interes stranke. Ponudnik storitev, ki sestoji iz obdelave podatkov za ugotavljanje, izvajanje ali obrambo morebitnih zahtevkov (točka (f) člena 6(1) GDPR).
  3. Posredovanje podatkov s strani naročnika je prostovoljno, a hkrati potrebno za zagotavljanje storitve Newsletter. Neposredovanje podatkov pomeni, da Ponudnik storitve ne bo mogel zagotoviti takšne storitve.
  4. Podatki stranke bodo obdelani do:
    1. stranka se odjavi od glasila;
    2. naročnik ali ponudnik storitev ne more več uveljavljati zahtevkov v zvezi z glasilom;
    3. naročnikov ugovor obdelavi njegovih osebnih podatkov je sprejet – če je obdelava temeljila na zakonitem interesu Ponudnika storitve
    – odvisno od tega, kaj se v danem primeru uporablja in kaj se zgodi najkasneje.
  5. Stranka ima pravico zahtevati:
    1. dostop do njihovih osebnih podatkov,
    2. njihovo popravljanje,
    3. njihov izbris,
    4. omejitev obdelave,
    5. prenos podatkov drugemu upravljavcu
      in pravico do:
    6. kadar koli ugovarjati obdelavi podatkov iz razlogov, ki se nanašajo na posebno situacijo stranke – obdelavi osebnih podatkov v zvezi s posameznikom, na katerega se osebni podatki nanašajo, na podlagi točke (f) člena 6(1) GDPR (tj. zaradi zasledovanih zakonitih interesov). s strani upravljavca).
  6. Za uveljavljanje svojih pravic se mora naročnik obrniti na ponudnika storitev.
  7. Če naročnik meni, da se njegovi podatki obdelujejo nezakonito, lahko vloži pritožbo pri predsedniku Urada za varstvo osebnih podatkov.

5. razdelek KONČNE DOLOČBE

  1. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev le iz resnih razlogov. Bistveni razlog se razume kot nujna sprememba Splošnih pogojev zaradi: posodobitve storitve Newsletter ali sprememb zakonskih določil, ki veljajo za storitev Ponudnika storitev.
  2. Informacije o načrtovanih spremembah Splošnih pogojev bodo poslane na e-poštni naslov naročnika, ki ga bo navedel ob prijavi na novice, najmanj 7 dni pred uveljavitvijo sprememb.
  3. Če naročnik načrtovani spremembi do trenutka njene veljavnosti ne ugovarja, se šteje, da jo je sprejel.
  4. Če naročnik načrtovanih sprememb ne sprejme, mora o tem obvestiti ponudnika na elektronski naslov: shop@michaelserge.com. To bo povzročilo prekinitev pogodbe o storitvi z dnem, ko začnejo veljati načrtovane spremembe.
  5. Naročniku je prepovedano posredovati vsebine nezakonite narave.
  6. Pogodba o izvajanju storitev Newsletterja je sklenjena v angleškem jeziku.
  7. Morebitni spor, ki nastane med ponudnikom storitev in naročnikom, ki ni potrošnik, bo predložen sodišču, pristojnemu po sedežu ponudnika.