VRAČILA IN REKLAMACIJE
Spoštovani kupci,
V naši trgovini, cenimo vaše popolno zadovoljstvo z vašimi nakupi. Zavedamo se, da včasih izdelek morda ne bo izpolnil vaših pričakovanj, je lahko okvarjen ali pa si preprosto premislite. Zato ponujamo enostaven in priročen postopek vračila, kot tudi možnost reklamacije izdelka.
Kako narediti vračilo?
Če želite izdelek vrniti, imate do 30 dni od dneva prejema paketa. Za začetek postopka vračila preprosto kontaktirajte nas prek KLEPETA, pošljite e-pošto. Ko prejmemo vašo zahtevo, bomo poskrbeli za brezplačen prevzem izdelka na naslovu, ki ga navedete.
Če opazite, da je izdelek okvarjen ali ne ustreza opisu, imate pravico do reklamacije. Če želite to narediti, nas kontaktirajte po e-pošti ali preko kontaktnega obrazca, opišite težavo in priložite fotografije izdelka (če je mogoče). Ko prejmemo vašo pritožbo, jo bomo nemudoma pregledali in vas obvestili o naslednjih korakih.
Kdaj boste prejeli povračilo?
Zagotavljamo, da bo vračilo denarja za vrnjen izdelek izdano v največ 7 dneh od trenutka, ko izdelek prispe v naše skladišče. V primeru sprejete reklamacije nudimo popravilo, zamenjavo z novim izdelkom ali vračilo kupnine, po vaši želji. Denar bo povrnjen z istim plačilnim sredstvom, s katerim je bilo plačano naročilo. Upamo, da bosta zaradi naše prilagodljive politike vračila in učinkovitega pritožbenega postopka vaša nakupovalna izkušnja pri nas še bolj udobna in varna.
Ne pozabite, tukaj smo, da vam pomagamo in odgovorimo na vsa vaša vprašanja.